14 აპრილი-ქართული ენის დღეა-ბლოგი

შეფასების რუბრიკები



განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები


საშინაო დავალების შეფასების კრიტერიუმები


9-10
8-7
6-5
4-1
დავალებას ყოველთვის ასრულებს დიდი მონდომებით და ადეკვატურად.
დავალებას ხშირად ასრულებს, უმეტესად მონდომებით და ადეკვატურად.
დავალებას ასრულებს ხან ნაწილობრივ, ხან მონდომებით და ნაწილობრივ ადეკვატურად.
დავალებას ვერ ასრულებს, უმეტესად ავიწყდება ან არაადეკვატურად.



საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის რუბრიკა


კრიტერიუმები
9-10
7-8
5-6
1-4
კონცენტრირება
მოსწავლე გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე.
მოსწავლე ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე.
მოსწავლე ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ ხშირად ეფანტება გონება.
მოსწავლე ვერ ახერხებს კონცენტრირებას.
აქტიურობა
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს საკლასო პოცესში, სვამს კითხვებს და გამოთქვამს იდეებს რამდენჯერმე გაკვეთილის განმავლობაში.
მოსწავლე მონაწილეობს საკლასო პროცესში, სვამს კითხვებს და გამოთქვამს იდეებს ერთხელ გაკვეთილის განმავლობაში.
მოსწავლე იშვიათად მონაწილეობს საკლასო პროცესში,იშვიათად სვამს კითხვებს და გამოთქვამს იდეებს გაკვეთილის განმავლობაში.
მოსწავლე არ მონაწილეობს საკლასო პროცესში, არ სვამს კითხვებს და არ გამოთქვამს იდეებს გაკვეთილის განმავლობაში.


ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-4
5-6
7-8
9-10
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა.
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა.
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია.
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადახვევა.
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა მხარე.
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, არ იყო მათ შორის ფუნქციები გადანაწილებული.
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, მათ შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა, თანამშრომლობა.
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ და არ თანამშრომლობდნენ.
მხოლოდ ერთი მოსწავლე აქტიურობდა, მათ შორის ურთიერთობა ხშირად დაძაბული იყო.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, მათ შორის ურთიერთობა ძირითადად პოზიტიური იყო.
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური, სამუშაო ნაყოფიერი, მათ შორის ურთიერთობა იყო პოზიტიური და საქმიანი.



პრეზენტაციის შეფასების სქემა

დაბალი შეფასება - 0
საშუალო შეფასება - 1
მაღალი შეფასება - 2 ( მაქსიმალური ქულა - 10 )
კრიტერიუმები
ქულა
მომზადებულია; საუბრობს ფაქტებზე და არგუმენტებზე დაყრდნობით; პერიოდულად იყენებს მოკლე ჩანაწერებს.
0-1-2
აუდიტორიას თავდაჯერებულად მიმართავს, ამყარებს თვალით კონტაქტს; ხმა და ინტონაცია დამაჯერებელია. წარმოთქმა-კარგი.
0-1-2
იყენებს ვიზუალურ მასალას: ფოტოებს, სურათებს და ა.შ. იყენებს ეკრანს, დაფას. არსებულ რესურსებს იყენებს ეფექტურად.
0-1-2
პრეზენტაციის დასაწყისი და დასასრული ეფექტურია.
0-1-2
იცავს დროის ლიმიტს.
0-1-2



No comments:

Post a Comment

გარე დაკვირვება